Into The Great Wide Open

Aankomend weekend vind de vierde editie van het heerlijke festival Into The Great Wide Open plaats op Vlieland. Tijdens de editie van 2010 heb ik voor de interactieve website van het festival theezakjes beschilderd. Niet als festivalganger maar als ‘FestivalVanger’ heb ik op mijn eigen illustratieve manier verslag gedaan van het festivalgevoel.

De Festivalvangers
 De Festivalvangers staan onder de bezielende leiding van Leonieke Daalder die – zich na jaren eindredacteur te zijn geweest bij VPRO 3VOOR12 – volledig heeft gestort op (onderzoek naar) crossmediale projecten en online media.
 Githa Schrijver
 “Ik ga Into The Great Wide Open en neem mee: Mijn koffertje vol thee!” Githa gaat met betrokkenen van het festival (organisatoren, muzikanten, eetkraammedewerkers) theeleuten en vervolgens hun verhaal vertalen naar het zakje waar ze van gedronken hebben. Het resultaat is haar interpretatie van hun grote weidse ervaringen.”

Dit koffertje nam ik mee into the great wide open

Geef een reactie

