Theeleuten met… Beth Jeans Houghton (artiest)

Theezakjesverslag van Into the Great Wide Open 2010

Na haar optreden in de Bolder en een hele mooie 3voor12 sessie in de duinen heb ik gerelaxt met Beth Jeans Houghton en haar bandleden Dav, Rory en Blazey. Voor het eerst in mijn leven heb ik doorgeefthee genuttigd (mijn thermoskan is berekend op 2 personen).

Ze wekten de indruk van een eensgezind groepje muzikanten, bijna als familie, met de koppen dezelfde kant uit en onwijs grote zonnebrillen op. Beth’s hoge haar deinde schitterend mee in de duinen, ging er naadloos in op. Op de achterkant van het theezakje een klein grapje met een duinkonijntje in het haarlandschap.

“Ik ga Into The Great Wide Open en neem mee: Mijn koffertje vol thee!” Githa gaat met betrokkenen van het festival (organisatoren, muzikanten, eetkraammedewerkers) theeleuten en vervolgens hun verhaal vertalen naar het zakje waar ze van gedronken hebben. Het resultaat is haar interpretatie van hun grote weidse ervaringen.

Geef een reactie

